Telefonközpontok


Különleges ip telefonközpont ajánlat közszolgáltatóknak,
ha egyéb telefonközpont megoldást keres, kérjen ajánlatot

Rendkívül kedvező árú költséghatékony megoldás, amely bérelhető is 

Ajánlat viszonteladóknak:
Viszonteladók számára kedvező megoldásunk van, amely a rendszer kiépítésének, üzemeltetésének költséghatékony feladat megosztasan alapul. Az ügyfél számára csak a viszonteladó cége jelenik meg, mi csak a speciális szakmai ismereteket igénylő háttérmunkát végezzük.

Szakmai hátterünk:
A Maxmédia Kft. már 15 éve telepít telefonközpontokat, valamint szoftver fejlesztőink a kétezres évek eleje óta dolgoznak különféle projekteken. Az erőforrásainkat egyesítve fejlesztettük ajánlatunkat közszolgáltatók részére. Egy olyan integrált rendszert ajánlunk, amely tartalmazza a telefonközpontot, a kapcsolódó hangrögzítést, hívó azonosítót és ennek bemondását az ügyfél számára, továbbá egy komplett hívásnyil vántartó programot.

Azért tudunk az ország egész területén telefonközpontokat üzemeltetni, mert hatékonyan együttműködünk a vállalati, céges informatikussal, így minimalizálni tudjuk a személyes kiszállást igénylő feladatok számát.

Közszolgáltatók számára készült megoldásunk törvényi, jogszabályi alapjai:

Hívóazonosítóval ellátott hangrögzítésre, és a hanganyagok 5 évig történő megőrzésére kötelezettek köre:

Megoldásunk előnyei:
Az IP telefonközpont működése

A telefonközpont a hibabejelentésre, ügyfélszolgálatra /különválasztható/ érkező hívásokat felveszi, elindul a hangrögzítés és a szövegbemondás, rendszer minden híváshoz egy hívás azonosítót generál, melyet be is mond. A bemondott szöveg, illetve a kapcsolásra kerülő mellék a nyitvatartási idő függvényében változhat, a hét napjain kívül, kezelni tudjuk az ünnepnapokat is. 

Természetesen, ha azt szeretnék, hogy az ip telefonközpont különválassza az ügyfélszolgálati hívásokat a munkatársakat történő telefonos megkeresésektől, erre is lehetőség van. Lehetőség szerin az a legjobb, ha a hibabejelentéseknek, ügyfélszolgálati hívásoknak dedikált száma van, és csak ilyen hívásokkor aktiválódik a hangrögzítés és a hívás azonosító generálás. 

A telefonközpont automatikusan a hívó azonosító bemondásának pillanatában egy bejegyzést generál a Hívás nyilvántartó programban, amelyhez sok egyéb információval együtt csatolja a rögzített hangfájlt és a hívó fél telefonszámát. 

A megrendelt szöveget szépen artikuláló rádió bemondó hölgy segítségével rögzítjük.

Az eddigi projektekben sikerült megoldani, hogy a közműszolgáltató számlázó rendszeréből adatokat importáljunk a hívás nyilvántartó programba, így az ügyintéző a beérkezett hívást ügyfélkódhoz tudja rendelni a későbbi könnyű visszakereshetőség érdekében. Lehetőség van hang rögzítésre, hívás azonosító generálásra abban az esetben is, amikor ügyeleti időszakban a telefonközpont az ügyeletes mobil telefonjára kapcsolja a hívást.

A telefonhívások, telefonszámla csökkentése érdekében lehetőség van arra, hogy a telefonközpont a mobil hívásokat GSM gateway, GSM adaper segítségével oldja meg, ebben az esetben a mobil hívások a flottaszerződés szabályai szerint számlázódnak.

Amennyiben nincsen telefonközpontos, lehetőség van arra, hogy akár minden telefonos ügyintézést folytató melléknek külön fővonali telefonszáma legyen, amelyen az ügyfelei vissza tudják hívni. természetesen ezeken a számokon nem működik a hangrögzítés.

Az ügyfélkezelés megkönnyítése érdekében volt olyan szolgáltató, amely azt kérte, hogy az iroda bizonyos vonalai az ügyfél számára az ügyfélszolgálati számot jelenítse meg, igény esetén erre is lehetőség van.

Rendszerünk segítségével akár több földrajzilag elkülönült telephely is egy telefonközpontba integrálható.

A telefonközpont költséghatékonyan, rugalmasan, nagymértékben bővíthető, akár több száz mellék kezelésére is alkalmas.


Különleges telefonközpont bérleti ajánlatunk közszolgáltatóknak:
30.000,- Ft/hó


Egyéb eseben, akár különleges igényekkel is, kérjen egyedi árajánlatot!


Az ajánlat tartalmazza a telefonközpontot, a konfigurálás beállítás díját, a Hívás nyilvántartó szoftvert, betanítást.
Meghibásodás esetén a garancia időn túl is az alkatrészek ingyenes cseréjét, későbbi telefonközpont programozási munkákat távvezérléssel, kivéve a nagymértékű fejlesztéseket. A fenti ár a maximum 5 fővonal, 10 mellék konfigurációig érvényes, ennél bővebb konfiguráció esetén egyedi árajánlatot adunk. 

Az ajánlat nem tartalmazza a telefonkészülékeket /ha a meglévő ip telefon készülékek használhatók, nem szükséges cserélni/, az esetleges kábelezési munkákat. Továbbá amennyiben igénylik a GSM gateway illetve az ISDN BRI árát.


IP telefonkészülékek:
Természetesen egyéb típusokat is tudunk integrálni a rendszerbe.


------------------------------------------------------------------------

Cisco SPA 303 IP telefon készülékGigaset A510IP

3 vonal kezelése

2 ethernet port

Részletek

------------------------------------------------------------------------

Gigaset A510IP telefon készülék Gigaset A510IP

Hordozható DECT készülék
Magyar menü
Nagy betűs, jól olvasható kijelző
Mobiltelefonról lehet névjegyzéket importálni

----------------------------------------------------------------------- 
Elérhetőségeink:
Maxmédia Kft.
Projekt vezető: Hegedüs Balázs, Pongrácz Andrea 
Körmend 9900, Rákóczi F. u. 15-17., 
Tel.: 06/94/593-300; 94/593-303
e-mail: info@maxmedia.hu



Ajánlatunk